Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Αφαίρεση ημιμόνιμου βερνικιού στο σπίτι..

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας την προσωπική μου εμπειρία, όταν προσπάθησα να αφαιρέσω μόνη μου το ημιμόνιμο βερνίκι μου.
Κάνοντας δουλειές στο σπίτι λοιπόν, κατάφερα να σπάσω σύριζα 2 απ' τα νυχάκια μου. Κι αφού τα έσπασα που τα έσπασα, σκέφτηκα , δεν τα αφαιρώ κιόλας; πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;
Ξεκίνησα λοιπόν κόβοντας αλουμινόχαρτο, έβαλα και λίγο ασετόν πάνω στο βαμβάκι και ξεκίνησα το τύλιγμα. Αν θυμάμαι καλά πάνω στο 5λεπτο πρέπει να ήταν όταν άρχισαν να με καίνε τα δάχτυλα μου τόσο πολύ.
Έκανα υπομονή μιας και δεν είχα κι άλλη επιλογή αφού η διαδικασία είχε ήδη ξεκινήσει, και μ' ένα ξύλινο pusher σιγά σιγά το αφαίρεσα. Σε κάποια νύχια βέβαια που χρειάστηκε παραπάνω από 5' στο ασετόν περιττό να σας πω ότι ένιωθα τα χέρια μου να μουδιάζουν και να πονάνε τα νύχια μου εσωτερικά τόσο πολύ, που πραγματικά δεν ήξερα  τι να κάνω. 
Πήρα μια λεκανίτσα τη γέμισα με νερό και πάγο και μόνο τότε ένιωσα ανακούφιση. Πραγματικά δεν ξέρω τι πήγε στραβά, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που έχω κάνει αφαίρεση κατά αυτόν τον τρόπο. Ίσως να ήταν πολύ δυνατό το ασετόν ή να ανέβασε πολύ γρήγορα  θερμοκρασία το αλουμινόχαρτο. Το μονό που ξέρω με σιγουριά είναι ότι αφαίρεση στο σπίτι μόνη μου ποτέ ξανά.
Κι έπειτα θυμήθηκα κι εκείνη τη φορά που μου είχαν κάνει αφαίρεση με κάτι ειδικά πανάκια, που δεν κατάλαβα απολύτως τίποτα. Κατ' αρχάς δεν εισέπνεα εκείνη την κακή μυρωδιά του ασετόν και κατά δεύτερον δεν ένιωσα ούτε μια στιγμή τσούξιμο. Αντιθέτως πιο πολύ μύριζε σαν κρέμα παρά σαν ακετόνη.
Νομίζω ότι όλα αυτά μας αποδεικνύουν περίτρανα ότι κάποια πράγματα όσο εύκολα και να φαίνονται, τελικά δεν είναι. Γι αυτό υπάρχουν και οι επαγγελματίες στην τελική. Φανταστείτε να χρησιμοποιούσα και μεταλλικό pusher, ούσα άσχετη βέβαια, όπου κάλλιστα θα μπορούσα να τραυματίσω το νύχι μου κι εκεί σε συνδυασμό με το ασετόν,ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω.
Κι όλα αυτά γιατί
δεν είχα χρόνο να πάω σε κάποια ειδικό. Προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν για την επόμενη φορά.
Όλα τα παραπαπάνω βέβαια, δε σημαίνουν οτι δεν μπορείς να κάνεις αφαίρεση μόνη σου. Θεωρώ όμως οτι ακόμη κι αυτό που φαίνεται τόσο απλό χρειάζεται γνώση και προσοχή.


Περιμένω τις δικές σας απόψεις, σκέψεις, εμπειρίες..ακόμα και αντιρρήσεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου