Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Μπορώ να βάψω την τρέσα μου;

Ωραία, αγοράσατε την τρέσα σας, την φτιάξατε, την βολευτήκατε αλλά να, αποφασίσατε να αλλάξετε το χρώμα των μαλλιών σας και τώρα;
Αρχικά , πρέπει να γνωρίζετε την ποιότητα της τρέσας που αγοράζετε. Όπως έχω αναφέρει και παλιότερα υπάρχουν διάφορα είδη τρέσας αλλά εμάς μας ενδιαφέρει μόνο η ανθρώπινη, γιατί την κάνουμε ο,τι θέλουμε και προπαντός μπορούμε να τη βάψουμε.
Είναι βασικό να ξέρουμε ότι η τρέσα είναι μαλλί ντεκαπαρισμένο και χημικά επεξεργασμένο. Γι αυτό και της φερόμαστε ευγενικά βάφοντας της με 10αρι οξυζενέ και ΜΟΝΟ. Και μην ακούω σχόλια του τύπου "εγώ τη δικιά μου την έβαψα με 20αρι και 30αρι και δεν έπαθε τίποτα". 
Κι επειδή λοιπόν μιλάμε για ήδη βαμμένα μαλλιά καλό είναι να είμαστε όσο πιο ακριβείς γίνεται όταν επιλέγουμε την τρέσα μας για να μην μπαίνουμε μετά στη διαδικασία της βαφής. Κι αυτό για να μην ταλαιπωρούμε την τρέσα και την υπομονή μας.
Κι αλλάζετε γνώμη μετά από κάνα 2 μήνες και θέλετε το μαλλάκι σας από καστανό να το κάνετε μαύρο. Με την τρέσα τι κάνετε; κανένα πρόβλημα. Της περνάτε ένα ρεφλεδάκι με 10αρι πάντα οξυζενέ και περιμένετε σιγά σιγά να σκουρύνει. Στην αντίθετη βέβαια περίπτωση κάτι τέτοιο δε θα ήταν εφικτό. Όπως και να το κάνουμε το μαύρο είναι μαύρο και δεν ανοίγει.Οπότε καλύτερα να το ξεχάσατε. Έχω δει ξανθό να γίνετε μαύρο αλλά ποτέ μαύρο να ανοίγει.Οπότε να είστε προετοιμασμένες.
Σχετικά με τις ανταύγειες, συνήθως μπορείτε να κάνετε, αλλά πρώτα δοκιμάστε σε μια μικρή τούφα για να δείτε την αντίδραση του μαλλιού. Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για ήδη ντεκαπαρισμένο μαλλί.
Σε περιπτώσεις που θέλετε να "σαντράρετε" την ήδη ξανθιά τρέσα σας δοκιμάστε απλά να τη λούσετε με σαμπουάν silver και σας υπόσχομαι ότι θα εκπλαγείτε από το αποτέλεσμα. Θα γλυτώσετε από τον κόπο, το χρήμα και τη φασαρία της βαφής. 
Και για να είμαι απόλυτα ξεκάθαρη μιλάω μόνο για ανθρώπινο μαλλί. Ούτε καν μισό ανθρώπινο -μισό συνθετικό. ΜΟΝΟ ανθρώπινο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου